Бұл семинар әлемдегі ең қауіпті болып табылатын ежелгі ТТ мотоцикл жарыстарына арналған және PPIHC - экстремалды таулы шарттарымен әйгілі халықаралық белеске шығу бойынша авто - мото жарыстарына арналған электронды мотоциклдерді жобалау, жинау және тестілеу үрдісін сипаттауға арналады. Бұл талаптар бір батареяның зарядына теңесетін қысқа мерзімде толық курсты бітіре алатын инженерлер үшін қиын мәселені туғызды. Жобалау үрдісі жобалауға жүйелік тәсілдемеден, қосалқы жүйелерді жобалаудан, жүйені тұжырымды өңдеуден, тестілеуден және модельді тексеруден тұрады.
Нақты уақытта өлшеу модельдерді тексеруде қолданылатын үлкен деректемелер жиынын жинауға, ТТ үшін модельдердің жылдамдатуды, максималды жылдамдықты және энергияны жұмсаудың 10%-ға дейін болжау мүмкін болды. Қорытындылай айтқанда, bmw-мен жоба "жанармай бойынша жүріс қоры" - электромобиль алгоритмін жақсарту және түсіну мақсатында мазмұндалады. |