Назарабаев университетінің Технопаркі дарынды жастарды «магнит» сияқты тартады!
KAZ
MARKETHON 1.0. – digital маркетинг саласындағы Қазақстанда өткен алғашқы бәсекелестік
8-9 мамырда Назарбаев Университетінің Технопаркінде digital маркетинг саласындағы алғашқы сайыс өткізілді, оған 200 астам жас мамандар қатысты.
Markethon 1.0. – бұл жетекші компаниялардың нақты маркетингтік кейстерін шешуге келген дизайнерлер, иллюстраторлар, маркетологтар және бағдарламашыларға арналған 24 сағаттық хакатон:
Серіктестер тапсырмалары
24 сағат үздіксіз жұмыс ішінде келесі өнімдер жасалды:
  • Nommi, Beyond және Қазпочта үшін анимациялық клиптер;
  • Beeline және BI Group маркетингтік стратегиясы;
  • Меломан/Marwin дүкендері және abr мейрамханалар желісі үшін мобильді қосымшаның прототипі;
  • Kazbrand өнімнің қаптамасы;
  • ABC Incubation YouTube арнасына арналған стратегия.
Жүлделер мен сыйлықтар
Қатысушылар бағалы сыйлықтармен марапатталды:
  • Экшн камера GoPro;
  • камераға арналған стабилизатор Ronin MX;
  • Apple MacBook Pro;
  • CrossFit Astana шектеусіз абонементтер;
  • Nommi-да тәжірибе және тағы басқалар!
Жалпы жүлде қоры – 3 500 000 теңгені құрады!
БАРЛЫҚ ФОТО СУРЕТТЕРДІ КӨРУ
Организаторы
Ұйымдастырушылар: Назарбаев Университетінің инновациялық кластері Astana Business Campus, NU Startup Community бірлесе отырып
Қатысушылар
270 қатысушы тіркелді, олардың 83-і Назарбаев Университетінің студенттері
Beeline маркетингтік стратегиятапсырмасының жеңімпаздары SST-ның екінші курс студенттері
Сондай-ақ, «Beeline» компаниясының видео-бөлімінде «E18» студенттік клубы жұбаныш сыйлықтарына ие болды
BI Group паркингтерді сату және қызмет көрсету, әрлеуге арналған стратегиясы тапсырмалары бойынша жеңімпаздары Назарбаев Университетінің түлектері

Маркетонда жасалған видео-роликтерді DC LAB YouTube каналынан көруге болады
READ THIS NEWS ON ENGLISH
ЧИТАТЬ НОВОСТЬ НА РУССКОМ ЯЗЫКЕ
– Astana Business Campus –
Назарбаев Университетінің инновациялық кластері